onsdag 28 december 2011

rävar & ugglor

Tänkte jag kunde visa några av mina julklappar som jag gav, alltså. Nedan ser ni mina egengjorda räv och uggle-kuddar. 

Hade sett en bild på en räv kudde som jag använde som inspiration och tänkte sen att man kunde göra ugglor av typ samma modell (det finns säkert massor med liknande uggle-kuddar också men har inte sett några). Min tanke var att jag bara skulle ge kuddar till mina yngsta systrar som är 7 och 9 år gamla. Men när jag visade en kudde för min storasyster (21 år) blev hon helt exalterad och bad att få samma sak i hennes julklapp. Snäll som jag är (hehe) satte jag mig vid symaskinen igen och sydde några extra. Men visst är de fina. 

De skulle kosta 200kr stycket om någon skulle vara intresserad av att köpa :).





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar