torsdag 26 januari 2012

tvättmaskin också!






Har ingen aptit samtidigt som jag är hungrig. Kanske mest är det att jag inte vill ha korven som serverades till kvällsmat här hemma. Istället åt jag ingenting, men funderar på att gå ner till köket för att se om det inte finns någonting annat man kan förtära. Eftersom jag inte har någonting annat för mig har jag suttit och lekt med photoshop i typ två timmar. Har mest resulterat i en massa skit men jag tyckte figuren ovan blev helt ok. Det som suger är att jag inte har någon mus till min dator. Detta leder till kraftig värk i handleden efter x-antal små upprepande rörelser. Förutom handleds-ont snurrar mitt huvud runt runt runt med förhoppning om att komma på något bra förslag till någon av alla de uppgifter jag måste ta tag i. Det är ansökningar till skola, utställning och uppgifter till skolan jag gå i nu som snurrar runt som i en tvättmaskin i min skalle. Det kan bli min nya svordom, tvättmaskin. Känns som en bra svordom eller vad säger ni?

1 kommentar: