onsdag 26 september 2012

long time no see

Oj oj oj vad längesedan jag var här inne och kikade! Det har hänt väldigt mycket sen sist det må jag säga. Jag har gått färdigt mitt år på Fria Målarskolan i Halmstad, haft ett långt och skönt sommarlov, flyttat till gbg och börjat på Tillskärarakademin. Där studerar jag Mönsterkonstruktion med Sömnad ( och för den som inte vet vad det innebär är det bara att googla ). Just nu är det alltså textil som gäller och tecknandet får tyvärr inte så mycket plats.

Jag  är ju inte så duktig på att blogga eller jag är väldigt ojämn när det gäller att uppdatera. Jag kan dock försöka att lägga upp lite grejer ibland för den som är intresserad. Man kan ju även följa mig på instagram om man har lust, där heter jag suddgummit.


Här är lite bilder från det senaste projektet i skolan KJOL. Jag sydde en i min systers mått (som här får

agera modell). Vi gör allt själva, från mönster till färdigt plagg.


// Julia







1 kommentar: