tisdag 29 januari 2013

fitta

Tisdagkväll (eller räknas halv tolv som natt?) och jag ska snart försöka sova. E har fått väcka mig de senaste dagarna då jag har sovit mig igenom ljudet av väckarklockan, så ja ni fattar. 

Igår hade jag prov i materiallära = so not my thing! Hoppas dock att jag klarade det för jag pallar inte med något omprov (så mycket flashback till gymnasiet). Annars har jag jobbat en del med researchen till examensarbetet men det går lite trögt. Man kan ju inte riktigt bestämma över flowet det gäller bara att ta tillvara på det när det väl kommer ... eller nåt? Vi har fått ord och texter som tema till plaggen vi ska göra och jag har tänkt att jobba med "LADDADE ORD". Vill ju inte visa för mkt men ett av orden är fitta! Som ni kan se nedan hehehe.
































Kände att det kanske blev lite mkt kön där så jag slängde in ett litet tulpan-stilleben he he. E skulle köpa blommor och fick mig att köpa en bukett jag med. Har därför ägnat kvällen åt att teckna av dom. Jag har även bytt ring i näsan och råkade trascha en bit av näsan på samma gång. Jag skulle bar trycka ihop ringen lite och använde en .... tång!

ha det gött och god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar